Boka Kotorska

/   boka-kotorska.me     Travel   / Crnogorski  

2019-10-02 20:12:08

[ Objavila B.B. ]

OD 1. DO 4. OKTOBRA

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore učestvuje na Međunarodnom sajmu turizma, IFTM Top Resa , koji se održava od 1. do 4. oktobra u Parizu.

Već prvog dana iskazano je interesovanje brojnih posjetilaca sajma koji su na crnogorskom štandu imali priliku da se upoznaju sa raznovrsnom ponudom, prirodnim i kulturnim znamenitostima, ponudom za aktivan odmor u prirodi i povoljnim aranžmanima. Tokom sajma francuski turisti imaju priliku i da se kroz degistuaciju domaćih crnogorskih proizvoda upoznaju sa gastronomskom ponudom Crne Gore.

Francuzi žele u toku godišnjeg odmora da konzumiraju što više sadržaja. Najčešći motivi dolaska francuskih turista u Crnu Goru su razgledavanje kulturnih znamenitosti, otkrivanje prirodne baštine i lokalne gastronomije, kao i sportski i avanturistički turizam , napominju u NTO.

Kako dodaju, turisti iz Francuske posljednjih godina u sve većem broju biraju Crnu Goru kao destinaciju za svoj odmor. Tokom 2018. godine Crnu Gora je zabilježila dvocifrene stope rasta sa tržišta Francuske, a trend rasta je primjetan i u ovoj godini. Od početka godine do kraja avgusta u Crnoj Gori je u kolektivnom smještaju (hoteli i slični smještajni kapaciteti) boravilo 9,3 odsto više turista iz Francuske koji su ostvarili 5,7 odsto više noćenja. U strukturi turističkog prometa tokom osam mjeseci ove godine turisti iz Francuske učestvovali su sa 6,3 odsto u dolascima stranih gostiju, odnosno 8,1 odsto u broju noćenja. Francuski turisti nalaze se na trećem mjestu u strukturi ostvarenih noćenja inostranih turista. Prosječno vrijeme zadržavanja u destinaciji je pet dana.

Pored kvaliteta ponude, rastu broja turista sa ovog tržišta doprinijela je i dobra aviopovezanost. 'Montenegro Airlines' ima redovne letove iz Podgorice i Tivta ka Parizu i Lionu i prethodne godine zabilježila je rast od 59,50 odsto prevezenih francuskih putnika u odnosu na 2017. Prema Francuskoj saobraćaju i kompanije 'Transavia France' koja ima letove u periodu od aprila do novembra na relaciji Pariz-Podgorica kao i kompanija 'SmartWings', koja ima letove iz Lila u periodu od maja do novembra.

NTO CG u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom u maju bila je domaćin studijskoj grupi renomiranih novinara iz Francuske, među kojima su bili i predstavnici GEO magazina, najčitanijeg turističkog magazina u Francuskoj koji će u narednom periodu objaviti sedam reportaža o Crnoj Gori. Nedavno je i francuski magazin The good life pisao o Crnoj Gori kao atraktivnoj turističkoj destinaciji koju vrijedi posjetiti.

Na štandu Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u Parizu svoju ponudu predstavljaju lokalne turističke organizacije Bara, Ulcinja, Budve, Kotora, Podgorice, i Bijelog Polja, JP Morsko dobro, nacionalna aviokompanija Montenegro Airlines, hotelske kompanije Montenegro Stars Hotels Group, HG Budvanska rivijera, Beppler & Jacobson Montenegro, Lazure Hotel & Marina i agencije Montenegro Tourist Service, Luminalis DMC i MTO Travel.

Sajam IFTM Top Resa okuplja značajan broj izlagača iz preko 160 zemalja svijeta. Očekuje se posjeta od 34.000 profesionalaca iz oblasti turizma iz cijelog svijeta i oko 1.000 predstavnika medija. Nakon nastupa na sajmu, NTOCG u saradnji sa partnerima organizovaće studijsko putovanje u Crnu Goru za najznačajnije francuske turoperatore.


rtcg.me rtcg.me
crne gore parizu sajmu rtcg francuske turisti odsto montenegro koji ponuda turista


User comments